[color=#e2e2e2][b]RP Navn: [/b]Jeppe Kaufmann[/color]
[color=#e2e2e2][b]Alder:[/b] 14 [i](snart 15)[/i] [b]Fødz dato:[/b] 19/02/03[/color]
[color=#e2e2e2][b]Har du erfaring indenfor falck:[/b] Jeg har været Flack inde på rigtig mange server f.eks. Repexgaming, DanskDestiny [i](regionschefen)[/i] og sikkert mange flere.[/color]
[color=#e2e2e2][b]Skriv lidt om dig selv irl [i](75 ord)[/i]:[/b] Jeg er en dreng på 14 år, som elsker Traktorer, knallerter, computer, Arma3, Garry's mod Gta V, Farming Simulator 2017, Carx drift racing, Spintires mudrunner, Monner og Magnum. Jeg bor på sjæland nær Roskilde, Jeg går i normal folkeskole, jeg arbejder primær på min fars gård. (Resten er personlige ting.)[/color]
[color=#e2e2e2][b]Hvorfor vil du gerne være en del af SkyStudios Falck:[/b] Fordi jeg mangler noget at lave, sidder bare og keder mig på min klamme lille røv.[/color]
[color=#e2e2e2][b]Hvem er regionschefen:[/b] Ingen ide, kunne finde noget på teamspeaken og forum.[/color]
[color=#e2e2e2][b]Har du andet, du vil tilføje?:[/b] [i]Jeg er lidt ordblind.[/i][/color]
RP Navn: Jeppe Kaufmann
Alder: 14 (snart 15) Fødz dato: 19/02/03
Har du erfaring indenfor falck: Jeg har været Flack inde på rigtig mange server f.eks. Repexgaming, DanskDestiny (regionschefen) og sikkert mange flere.
Skriv lidt om dig selv irl (75 ord): Jeg er en dreng på 14 år, som elsker Traktorer, knallerter, computer, Arma3, Garry's mod Gta V, Farming Simulator 2017, Carx drift racing, Spintires mudrunner, Monner og Magnum. Jeg bor på sjæland nær Roskilde, Jeg går i normal folkeskole, jeg arbejder primær på min fars gård. (Resten er personlige ting.)
Hvorfor vil du gerne være en del af SkyStudios Falck: Fordi jeg mangler noget at lave, sidder bare og keder mig på min klamme lille røv.
Hvem er regionschefen: Ingen ide, kunne finde noget på teamspeaken og forum.
Har du andet, du vil tilføje?: Jeg er lidt ordblind.